از چه بنویسم؟؟؟؟
 
درباره وبلاگ


ورود اعضا:
LOVE BARRED
عشق ممنوع
جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, :: 14:2 ::  نويسنده : حميدرضا

پای نمی کشد مرا ،
دست نمی دهد مرا*
دلم نمی تپد مرا ، توختم این غایله کن*
ندیده بوده ای مرا ،
که نیستم بدون تو*
چون که به چشمت آمدم ،به گوشم از من گله کن *
به دل نوشته های من ،
اگر که دل نمی دهی.*
به طعم خیس بوسه ای ،شعر ترم را صله کن*
نترس از بد شدنم ، گمشدنم ، رد شدنم*
من از تو سر نمی رو*

       ** کمی مرا حوصله کن**

...................................................................

امشب از داغ غمت دل را چراغان میکنم*
تا سحر بیدارم امشب با تو پیمان میکنم*
گاهی از شوق وصالتساز مستی میزنم*
گاهی از شرم گنه سر در گریبان میکنم*
با غم عشقت بسازم یابسوزم منتظر*

فال حافظ میزنم نی نی به از آن میکنم*
باده ای سر میکشم آریوضو دارم هنوز*
پیر مستان هر چه فرماید به قرآن میکنم*

.........................................................................

آرزو دارم شـبی عاشق شــوی*
آرزو دارم بفــهـمیدرد را*
تلخـی برخوردهای سردرا*
مـیــــرسد روزی*
که بی من لحظه ها را سر کنی*
مـیــــرسد روزی *
که مرگ عشق را باور کـنــی*
مـیـــرسد روزی *
که تنــــها در کنـارعکـس من*
نـــالــه های کهنهام را مــو به مــو از بَر کنــــی*

.......................................................................................................

بیا خودمان را بیش از این گول نزنیم...
وقتیقرار نیست*
کهمن در زندگی ات پیدا شوم...
دیگرچه نیازیست به چشم گذاشتن تو...؟!
چشم هایترا باز کن زیبا *
لااقلبگذار آن غریبه با نگاه تو پیدا شود*

...................................................................

غریبه!
زیر بارون رفتنتچشمامو پر کرده؛
میشه دستام مث بارون،
به دستای تو برگرده؟
غریبه!
سردی بارون دارههمراه تو میره،
ببین بارون که اینخونه،
مث ابر تو دل گیره*

.........................................................................................

خدا حافظ ای ماه دلگیرم،خداحافظ که دور از تو آروم نمیگیرم*
تو رو به دست خدا سپردم*
تنهایی و جداییتقدیر ما بود همراه و عاشقانه از هم گذشتیم*
افسوس که دنیای مااز هم جدا بود افسوس که غربت ما بی انتها بود*
خداحافظ رویایشیرینم هنوز هم تو نگاه تو فردا رو می بینم*
دلم گرفته*
فرصت نشد پناه بیکسی هام تو باشی*
با بغضی عاشقانهباید ازت جدا شم*
خداحافظ .. تنهاییتقدیر ما بود،خداحافظ*
*خداحافظ*
*خداحافظ*
*
خداحافظ*

................................................................

دلم هرگز نمی پنداشت تو هم چون دیگران باشی*
تو هم چون بیوفا مردم*
رفیق نیمه راه عمر من باشی!
تو رفتی و مرا بر لب نوای کاش و حسرت هاست*
که ای کاش آن حبیب من محبت را به سر می برد،
که کاش آن نا رفیق من رفاقت را به سر می برد!
تو رفتی و من آخر هم نفهمیدم*
چرا از عشق ترسیدیم؟!
چرا از بیم شور و مهر و شیدایی*
مثال موج لرزیدیم؟!

خداحافظ رفیق نارفیق من!
خداحافظ نمی گویم تو را ای مهربان همراه!
که می خواهم تو را تا لحظه بدرود عالم یار خود دانم*
که می خواهم*
وجودم را فدای لحظه دیدار تو سازم*
خداحافظ نمی گویم*
نرو ! ای مهربان یارم*
خداحافظ*
*
*
نمی گویم!

 

................................................................

 

با تو نیستم*
تو نخوان*
با خودم زمزمه میکنم*
*
*
*
من خوبم ....من آرامم......من قول داده ام*
فقط کمی*
تو را کم اورده ام*
یادت هست؟ میگفتم در سرودن تو ناتوانم؟ واژه کم می اورم برای گفتن دوستت دارمها؟
حالا تـــمــــــــام واژه ها در گلویم صف کشیده اند*
با این همه واژه چه کنم؟
تکلیف اینهمه حرف نگفته چه می شود؟
باید حرفهایم را مچاله کنم و بر گرده باد بیاندازم*
باید خوب باشم*
من خوبم ....من آرامم......من قول داده ام*
فقط کمی*
بی حوصله ام*
آسمان روی سرم سنگینی میکند*
روزهایم کش امدم*
هر چه خودم را به کوچه بی خیالی میزنم*
باز سر از کوچه دلتنگی در میاورم*
روزها تمام ابرهای اندوه در چشمان منند ولی نمی بارند*
چون*
من خوبم ....من آرامم......من قول داده ام*
تمام خنده هایم را نذر کرده ام که گریه ام نگیرد*
اما شبها..*
وای از شبها*
هوای آغوشت دیوانه ام میکند*
موهایم بد جوری بهانه دستانت را میگیرند*
تک تک نجواهای شبانه ات لا به لای موهایم مانده اند*
کاش لا اقل میشد فقط شب بخیر شبها را بگویی تا بخوابم*
لالایی ها پیشکش*
من خوبم ....من آرامم......من قول داده ام*
فقط نمیدانم چرا هی آه میکشم*
آه*
و*
آه*
و بازم آه*
خسته شدم از این همه آه*
شبها تمام آه ها در سینه منند*
ان قدر سوزناک هستند که می توانم با این همه آه دنیا را خاکستر کنم*
اما حیف که قول داده ام*
من خوبم ....من آرامم*


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • من عاشق نیستم!
  • بيست روم(درسي)
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پاتوق خودمو خودت و آدرس khodamo-khodet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.